ZGŁOSZENIA: szybki kontakt przez formularz

W trosce o Państwa wygodę oraz jakość świadczonych przez naszą firmę usług, wprowadziliśmy możliwość rejestracji zgłoszenia serwisowego poprzez Internet. 

Wypełniony formularz zgłoszeniowy należy wysłać na adres: [email protected]

Kontakt telefoniczny dotyczący wsparcia technicznego pod numerem: 570 162 817

Regulamin reklamacji

Pobierz formularz (doc)

Pobierz formularz (pdf)

Podgląd danych

Czy wiesz, że zmieniając router, hasło sieci lub nazwę sieci urządzenie Flara wymaga ponownej konfiguracji sieci?

Za pomocą strony internetowej: http://serwis.spirvent.pl/netcfg/ można samemu skonfigurować Flare tak,
aby miała komunikację z siecią postępując zgodnie z poniższą instrukcją:
● Uzupełnić pola edycyjne (1,2,3) i pobrać konfigurację zapisując ją na pendrive (4).
● Po zakończeniu procesu uruchamiania Flary zaświeci się czerwona dioda „zasilanie”. Podłączyć
pendrive’a z plikiem konfiguracyjnym i poczekać na podwójne mignięcie diody „sieć”.
● Usunąć pendrive’a.
● Urządzenie samoistnie zresetuje moduł sieciowy co będzie zasygnalizowane mignięciem
wszystkich zielonych diod na raz. Trwa to ok 1 min.
● Podłączyć kartę sieciową do portu USB.
● Poczekać kilka sekund na połączenie się urządzenia z internetem

Jakie jest poprawne sygnalizowanie diod na urządzeniu Wolta?

Poprawna praca inwertera sygnalizowana jest w następujący sposób:
– Zasilanie ( kolor zielony ) – Kolor zielony sygnalizuje obecność napięcia zasilania po stronie AC.
– Praca ( kolor zielony – miga ) – oddawanie energii do sieci (częstotliwość migania jest
proporcjonalna do oddawanej mocy).
– Status ( kolor zielony ) – wykrycie połączenia z modułem Flara .
( miga kolor pomarańczowy ) – komunikacja z modułem Flara.

Czy wiesz, że parametry oszczędność dostępne w chmurze przedstawiają odpowiednio:

Czy wiesz, że parametry oszczędność dostępne w chmurze przedstawiają odpowiednio:
– “Dzienna oszczędność” – ostatnie 24 godziny
– “Oszczędność w ostatnich 30 dniach” – przedstawia ostatnie 30 dni
– “Oszczędność w ostatnim roku” – przedstawia oszczędność za ostatnie 365 dni

Kierunek przełożenia Cewek Rogowskiego

Kierunek przełożenia Cewek Rogowskiego przez przewód ma wpływ na współczynnik danych, czy są one
wyświetlane z wartością ujemną czy też dodatnią. Dlatego podczas montażu warto zwrócić uwagę w jaki
sposób są one przełożone.

Bilans Energii

Czy wiesz, że bilans energii na jednej z faz może być ujemny. Taka sytuacja pojawia się kiedy na instalacji
znajduje się fotowoltaika. Wynika to z tego, że w ciągu dnia oddawana jest energia do sieci energetycznej
operatora.

Nie pamiętasz hasła do konta w Internetowym Systemie Wolta?

Jeżeli zapomniałeś hasło do konta w Internetowym Systemie Wolta możesz skorzystać z funkcji
“Zapomniałeś hasła?” lub skontaktować się z naszym biurem obsługi klienta w celu zresetowania hasła.
Numer kontaktowy: 570-162-817
Mail: [email protected]

Co oznaczają “ K ,D ,A “ w zakładce “Instalacje” na koncie instalatora?

Co oznaczają “ K ,D ,A “ w zakładce “Instalacje” na koncie instalatora?
K – Komunikacja z urządzeniem Flara
D – Nadsyłanie danych z urządzeń
A – Alerty występujące na parametrach urządzenia

FAQ 8:

Czy wiesz że jako instalator masz wgląd do wszystkich stworzonych przez ciebie instalacji. Każda
instalacja wskazuje aktualny status komunikacji symbolem z odpowiednim kolorem. Zależnie od jakiego
czasu nie ma komunikacji pojawia się odpowiedni symbol.

Facebook